موسی الکاظم شهادت نوحه ز دست سندی شاهک خدایاحسین خدایاری

ز دست سندی شاهک خدایا / رسد جان بر لبم
ببین روزم به ضرب تازیانه / شده همچون شبم
فتادم نیمه جان بر خاک زندان
ببارد اشک چشمانم چو باران
به زیر لب شده ذکرم رضا جان
غریبم من غریبم من غریبم 2


شده دلتنگ معصومه خدایا / دل بشکسته ام
شبیه عمه ام زینب بود این / دو دست بسته ام
دم جان دادنم باکام عطشان
منِ مسموم کین با دست لرزان
زدم بر سینه و گفتم حسین جان
غریبم من غریبم من غریبم 2

مرتبط
    نظرات شما
    [کد امنیتی جدید]
    محمد رضا احدیدوشنبه، 11 ارديبهشت 1396 17:05
    با سلام و عرض تبریک... ضمن تشکر و سپاس اگر مقدور است به شاعر توانمند و محبوب اهل بیتی جناب استاد تاجیک بفرمایید، ممنون می شویم اگر برای ولادت حضرت علی اکبر هم به سبک سرود حضرت اباالفضل که واقعاً محشر بود ، مجدداً هنرنمایی فرمایند. خدا حفظتون کنه... صفایی کردیم با این سبک... جانم حاج رضا محشر...
    حسین مولاییسه شنبه، 12 ارديبهشت 1396 05:31
    با سلام و ارادت... اول این که تبریک عرض می کنم این ایام فرخنده رو محضر شما عزیزان زحمت کش سایت بی پلاک... دوم: اونقدر برام دلچسب بود که جسارت کردم یه خواهشی داشته باشم از شاعر گرانمایه و مردمی مذهبی مان جناب آقای تاجیک ... برای اراده و موج خیز شما کاری ندارد که دوباره سبک اخیرتان را تکرار نمایید... اون هم برای ولادت آقا علی اکبر(ع)... با تموم عشق و غرق احساس... سبکی بود که برا آقا اباالفضل سروده اند... اگر صلاح می دانند دوباره و این بار برای ولادت حضرت علی اکبر(ع)،بسرایند. مشتاق شما هستیم که درخواست خود را ارائه می دهیم... سپاسگزارم.
    حسین مو لاییشنبه، 16 ارديبهشت 1396 09:55
    با سلام و احترام... بدینوسیله مراتب تشکر و سپاس خود را از از شاعر توانمند و ارزش مدار اهل بیتی (ع) , حاج رضا تاجیک عزیز به خاطر ارائه مجدد سبک درخواستی اعلام می دارم. روزی شما برادر خوب و دیگر دوستان مؤسسه خُرّم محور بی پلاک: کربلای معلی... انشاءالله.
    حسین درخشانشنبه، 16 ارديبهشت 1396 17:39
    با سلام و شب به خیر... از سبک های بارگذاری شده دوستان خوبم آقایان اصلانی محبوب و جناب تاجیک عزیز قدردانی و تشکر می نمایم... منتظر سبک های امام زمانی شما با ذوق و شوق فراوان هستم. خدا به همه ی شما پرچمداران اهل بیت(ع) سلامتی و طول عمر با عزت عطا فرماید.... یا صاحب الزمان ادرکنی.
    علیرضا دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396 04:12
    با عرض سلام و ارادت خدمت دست اندرکاران معظم و دوست داشتنی مرکز بی پلاک... ابتدا دعا می کنم خدا همیشه کارتون رو راه بندازه که کار مداحان رو هموار می فرمایید... پس: تشکر... ثانیاً ممنون همه ی شعرای عزیز هستم مخصوصاً جناب اصلانی که بعد از مدت ها توفیق اجرای سبک های ایشان نصیب مان شده.... درخواست: حتماً این بزرگوار تبحر دارند که سبک اخیرشان در خصوص آقا اباالفضل (ع) بگو یا قمر بنی هاشم... رو مجدداً و این بار برای ولادت امام زمان (عج) سُرایش نمایند. سلام برسونید محضر با برکتشون و خواسته بنده رو ابلاغ بفرمایید...
    علیرضاسه شنبه، 19 ارديبهشت 1396 14:39
    سلام بر عزیزان هنرمند ... سبک آفرینان بی همتا و گرانمایه... ضمن تشکر, لحظه شماری می کنم واسه سبک های رؤیایی و بی نظیر دوستان محجوبمون هستم... حاج رضا, حاج مسعود, حاج عبدالله..... جلوه گری کنید از همین حالا.... امروز سه شنبه.... اولین شاهکار شما ساعت چند امشب رونمایی میشه? !!!! خدا رونق بده به کارتون انشاءالله. ... ارادتمند و سپاسگزارم.