هیأت بی پلاک همراه با ارائه سبک های فاطمیه برگزار میگردد

هیأت بی پلاک همراه با ارائه سبک های فاطمیه برگزار میگردد

به گزارش روابط عمومی موسسه بی پلاک، در آستانه ی قیام فاطمی در دفاع از حریم ولایت، هیأت بی پلاک برگزار می گردد.

در این محفل روضه، همچون سالهای گذشته گلچین سبک های ارائه شده توسط موسسه بی پلاک به عاشقان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها تقدیم می گردد.

این برنامه در روز جمعه 1/12/93 ساعت 14:30 در حسینیه موج الحسن علیه السلام واقع در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، بعد از چهارراه بزرگمهر، کوچه شهیدان باقری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، هدف از برگزاری این برنامه پیش از آشنایی مخاطبان ارجمند با سبک های دهه فاطمیه، برگزاری محفل روضه آن بانوی آسمانی و آشنایی چهره به چهره با مخاطبین گرامی است.

از کلیه برادران اعم از شاعران، ذاکران، ناظمان، خادمان و عاشقان آستان ملک پاسبان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دعوت می شود تا ما را با حضور گرمشان و با اشک های زلالشان در تسلای دل مولایمان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه یاری دهند.

نظرات شما
[کد امنیتی جدید]
مسعود نامداریجمعه، 01 اسفند 1393 11:53
سلام اساتید بزرگوار اقارضا تاجیک حاج حسین اقای عزیز و بقیه نوکرا و زحمتکشای حضرت زهرا(س) ]قا ما نمیتونیم خودمونو به جمع شما بزرگا برسونیم اما میخواستم بگم اگه براتون مقدوره و شعرا راضی هستن سبک و شعرا رو رو سایت هم قرار بدید که مام بتونیم استفاده کنیم. دست حق پشت و پناهتون. علی مدد110
بدون نامچهارشنبه، 06 اسفند 1393 04:27
سلام علیکم ما منتظر متن کامل اشعار سبک های ارائه شده در مورخ 1 اسفند 1393 در موسسه هستیم. ارادت.یاعلی
علی اصغر صادقیچهارشنبه، 06 اسفند 1393 09:19
با سلام من جمعه در حسینیه موج الحسن حضور داشتم وسبک های فاطمیه را دریافت کردم ولی شعرها را خیر شعرها همان روز ارایه شده یا روی سایت می گذارید؟ با تشکر

پاسخ:
سلام شعرها را می توانید از سایت دریافت کنید.