هیأت بی پلاک همراه با ارائه سبک های محرم حسینی

هیأت بی پلاک همراه با ارائه سبک های محرم حسینی

به گزارش روابط عمومی موسسه بی پلاک، در آستانه ی ماه محرم همچون سنوات گذشته هیأت بی پلاک برگزار می گردد.

در این محفل باشکوه همچون سالهای گذشته گلچین سبک های ارائه شده توسط موسسه بی پلاک به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تقدیم می گردد.

میزبان امسال جمع عاشقان اباعبدالله علیه السلام در این مجموعه، حضرت ام البنین سلام الله علیها خواهد بود و با شعار "روزی اشک مرا ام بنین خواهد داد" به استقبال ماه محرم خواهیم رفت.
 

در این برنامه از حضور شاعر و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت، استاد حاج حیدر توکلی و جمع کثیری از شاعران و ذاکران سیدالشهداء علیه السلام بهره خواهیم برد.

این برنامه در روز جمعه 03/07/94 ساعت 14:30 در حسینیه عاشقان حضرت علی اکبر علیه السلام واقع در خیابان قصرالدشت، خیابان بوستان سعدی، کوچه شهید طاهر راستگو برگزار میگردد.

لازم به توضیح است، هدف از برگزاری این برنامه پیش از آشنایی مخاطبان ارجمند با سبک های محرم، برگزاری محفل روضه سیدالشهداء علیه السلام و آشنایی چهره به چهره با مخاطبین گرامی است.

از کلیه برادران اعم از شاعران، ذاکران، ناظمان، خادمان و عاشقان آستان ملک پاسبان حضرت سالار شهیدان دعوت می شود تا ما را با حضور گرمشان و با اشک های زلالشان در مصیبت شهدای کربلا یاری دهند.

آن دسته از عزیزانی که توفیق حضور در این محفل روضه را نخواهند داشت می توانند اشعار و سبک های محرم را بعد از عید بزرگ غدیر خم از طریق سایت بی پلاک دریافت نمایند.

نظرات شما
[کد امنیتی جدید]
گمنامپنجشنبه، 02 مهر 1394 11:16
سلام .دم شما گرم
لبیک یاحسینجمعه، 10 مهر 1394 19:50
سلام٬لطفأسریع ترسبک های ماه محرم روبذارید.ممنون
ساقیشنبه، 11 مهر 1394 12:24
با سلام با تشکر از زحمات شما عزیزان لطفا اگر نوحه یا زمینه برای ده شب است را اعلام بفرمائید.
مداحشنبه، 11 مهر 1394 19:54
سلام لطفا فایل پی دی اف دفترچه ای رو که در جلسه به دوستان تقدیم شده رو برای جا مونده ها هم تو سایت قرار بدید بطور کلی که آشنا بشیم اجرکم عندالله یا علی
محمدجمعه، 17 مهر 1394 01:40
باسلام سبکهای آقای اصلانی طلیعه محرم و ورودیه موجود نبود