محمد المصطفی ولادت سرود پدربزرگ شه كربلا اباالزهرا رضا تاجیک

شب شب ياره شب دلداره شب پيغمبری احمد مختاره
شب شادی عالمين اومد شب آقايی جد الحسنين اومد
عشق پاک رسول الله، شده با دلم صميمی
بذا تا صفا كنيم باز، ما با اين شعر قديمی
(ماه فرو ماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد 2
سعدی اگر عاشقی كنی و جوانی
عشق محمد بس است و آل محمد2)
خدا نوشته به روی دلا اباالزهرا
سلام ما به حبيب خدا اباالزهرا 2
*****
بگو جانانه شب ايمانه شب ميلاديه ی كتاب قرآنه
آسمونيها هم هواييشن همه ی اهل جهان گرم گداييشن
داره از جاذبه های، يه نور منجلی ميگه
رسول خدا هم امشب، با خدا يا علی ميگه
شده نوای همه انبيا اباالزهرا
پدربزرگ شه كربلا اباالزهرا 2
*****
يا علی ميگم تا سحر بر لب خوش به حال اونايی كه مشهدن امشب
عاشقا بايد با ولی باشن شب مبعث زائرای يه علی باشن
از آقا ميخوام كه سالِ، ديگه صحنشو ببينم
شب مبعثو به زيرِ، ايوون نجف بشينم
من آمدم به جهان ذكر ياعلی گويم
هميشه نعره زنان ذكر ياعلی گويم 2
(جنازمو ميبرن وادی السلام علی
علی امام من است و منم غلام علی2)

 

مرتبط
    نظرات شما
    [کد امنیتی جدید]
    سعیدجمعه، 17 ارديبهشت 1395 06:23
    با سلام حضور گرانقدر شاعران مجموعه ی بی نظیر بی پلاک.... سبک های شما بارگذاری شد و ما ممنون هستیم اما چرا بعد از عید مبعث؟!!!!
    علی اکبرسه شنبه، 28 ارديبهشت 1395 15:19
    سلام حضرت تاجیک ... چه بر سر بی پلاک آمده که دوباره حال و هوای قبل از فاطمیه بر این سایت حاکم و دست مداحان از سبک های خوب شما خالی؟!!!!!!
    محسنپنجشنبه، 30 ارديبهشت 1395 15:15
    با عرض سلام ... دوستان بی پلاک لطفاً اگه قراره سبکی مرحمت بفرمایید کمی زودتر ...مُردیم، چرا؟!!!! ولادت آقامون اومد و ما سبک جدید نداریم بخونیم و دعاتون کنیم... یا صاحب الزمان ،الغوث الامان... با تشکر فراوان و ارادتی سراسر محضر عزیزان نیکو منظر... (عزیزان: حضرت الفت، حضرت تاجیک، حضرت محسن آبادی، حضرت جاودان ....صدام و می شنوید؟)
    الیاس رهبرجمعه، 31 ارديبهشت 1395 07:14
    سلام... آقا ببخشید مگه میلاد بهترین های خلقت نیست! پس خبری از سرودهاتون نیست دلیل؟!!!!با تشکر.
    سیدعباس هاشمی يكشنبه، 02 خرداد 1395 14:46
    با سلام وعرض تبریک این حفیرچندسالی است ازاشعار سرودها ونوحه های بسیار زیبای شما وسایرعزیزان استفاده می کنم وخداراشاکرم این حفیرخیلی دلم می خواد بیشترباشماعزیزان درارتباط باشم وازشماها بیشتربهره ببرم برای ارتقابخشیدن وبهترشدن مجلس اهل بیت مثلا من سبک دارم اماشعرندارم آیا شما می توانیدراهنمایی بفرماییدتا این آرزوی ما به واقعیت تبدیل شود؟ خاک پای نوکرای اهل بیت
    مصطفی حسینیسه شنبه، 04 خرداد 1395 14:16
    با سلام و عرض ادب... واقعاً نگرانیم که وضعیت بی پلاک چرا به این حالت درآمده.... آیا پایان اشعار و سرود ها در این سایت رسماً ظهور نموده است که خدا نکند!!!! پس چه عزیزی پاسخ گوی حیرانی مادحین است!!!! لطفاً بفرمایید.
    محمد رضاپنجشنبه، 06 خرداد 1395 19:04
    سلام جناب تاجیک عزیز... حقیقتاً دلمون واسه سبک های قشنگترین تنگ شده....لطفاً یه عنایتی....خدا حفظت کنه انشاءالله. ..
    مجتبیجمعه، 07 خرداد 1395 15:58
    سلام سایه سبک هایتان از سر ما کم مباد .... دیگه خبری نیست؟!!!!چرا؟
    بی نشانچهارشنبه، 26 خرداد 1395 18:23
    سلام حضرت تاجیک.... گفتم که فراق را نبینم دیدم آمد به سرم از آن چه می ترسیدم اصلاً فکرشو نمی کردم که یه روزی بیاد و وضعیت سایت ارزشی شما به این حال و روز بیفته!!! پس کجا رفتند اون سبک های طلایی شما حضرات؟ امان از برخی از دوستان مداح که سبک های قشنگ شعرای خوب بی پلاک رو فقط برای خودشون می خوان...امان.... خیلی ببخشید،درد دل کردم !
    مرتضی صفاریيكشنبه، 30 خرداد 1395 14:15
    سلام امسال خبری نیست!!!!! خدا به خیر بگذرونه.
    محمود رضاپنجشنبه، 03 تير 1395 12:34
    سلام ... شب قدر و شهادت اومد حضرت الفت.... خبری نیست!!!! الهی نبینم غروب بی پلاک رو .... آمین.
    محمدجمعه، 04 تير 1395 12:32
    سلام خبری نیست .... نه زمینه ای نه نوحه ای...
    محمدرضاجمعه، 04 تير 1395 21:18
    سلام... چه شد آن سبک های آسمانی/به یاد شور تاجیک و جوانی! !!
    محمد یاسینپنجشنبه، 10 تير 1395 14:23
    سلام بر عزیزان گمشده ی بی پلاک... امسال خبری نبود از سبک های خوبتون... چرا؟ لطفا یه پاسخ قانع کننده مطرح بفرمایید.... مایی که عادت کرده بودیم به این سایت ، یقیناً دل کندن از سبک هاتون سخت و غیر ممکنه ... همتون دوست دارم به خاطر خلوص نیتتون... درود بر شعرای اهل بیت(ع).

    پاسخ:
    سلام/ممنونیم از محبت شما/ اشعار جدید در کانال تلگرامی موسسه تقدیم عزیزان می شود.
    حسیندوشنبه، 28 تير 1395 16:52
    با سلام ... حقیقتاً ما عضو تلگرام نیستیم... لطفاً در همین سایت سبک هاتونو بارگذاری فرمایید. متشکرم
    محمد صادقيكشنبه، 03 مرداد 1395 14:48
    با سلام محضر مسئولین معظم سایت بی پلاک... از این که پاسخ کامنت های دوستان رو ارائه فرمودید متشکرم... راستش امر کردید اشعار رو از طریق کانال تلگرام دنبال کنیم اما... به دلیل منع ورود به تلگرام برای برخی از دوستانی که در سازمان های دولتی به نوعی دستورالعمل(حفاظت) عدم عضویت به این کانال ابلاغ شده عملا بر اساس تعهدات اداری نمی توانیم بهره مند اشعار و سبک هایتان باشیم .... لذا خواهشمند است با ادامه بارگذاری سبک ها در این سایت به این قشر از دوستان کمک فرمایید تا همچنان از مدایح اهل بیت (ع) فیض اکمل را ببریم.پیشاپیش از حسن توجهتان سپاسگزار و متشکریم. دست خدا همراهتان.
    محمد یاسیندوشنبه، 04 مرداد 1395 04:40
    با سلام و احترام - خواهشمند است مجدداً در خصوص بارگذاری اشعار و سبک های نابتان در سایت بی مثال بی پلاک اقدام فرمایید. ضمنا بنده در کانال تلگرام به دلایل خاص عضویت ندارم. تا یار که را خواهد و میلش به که باشد/ممنون از لطف شما عزیزان... سایه ی شما مستدام انشاءالله.
    محسن نادریدوشنبه، 04 مرداد 1395 18:29
    با سلام و عرض بهترین احترام ها.... جناب تاجیک ،سرور گرامی؛ خواهشمن است باز هم این سایت را با سبک های زیبایتان منور بفرمایید... فرمودید تلگرام... اما این حقیر به دلایل و مسائل شخصی و امنیتی نمی توانم در این کانال(تلگرام) عضو شوم...لذا اگر امکان دارد مشکل ما را هم حل نمایید. متشکرم.
    علی اصغرسه شنبه، 05 مرداد 1395 15:14
    با سلام خوبان و آسمانی های بی پلاک... منتظر سبک های جدیدتان در همین سایت هستیم... تفضلی حضرات شعرای با محبت...
    محمد یاسین رحمتیسه شنبه، 05 مرداد 1395 18:39
    سلام بر ارزش مداران سایت بی پلاک... عنایت بفرمایید سایت را به روز رسانی فرمایید... منهای تلگرام، زیبایی سایت بروز رسانی آن است که از هنر شما خوبان بر می آید... خدا سلامتی بهتون بده انشاءالله... آی سبک های قشنگ شعرای عزیز ، دریابید مادحین اهل بیت را... ممنونم.
    محمد رضايكشنبه، 10 مرداد 1395 15:32
    حضرت تاجیک سلام، برای سبکای محرمت هلاکم / یه عمریه اسیر سایت بی پلاکم... منتظر به روز رسانی هستم تا آخرین لحظه.... متشکرم.
    سیف اللهدوشنبه، 11 مرداد 1395 15:56
    سلام بر همه شاعران خوبم.... چند وقتیه سایت رو به روز رسانی نکردید!!! لطفاً التفاتی فرمایید. متشکرم.... ضمناً بی پلاک یکی از بهترین سایت های صاحب سبک ممتاز است .... تشکر فراوان دارم و منتظرم.
    طاهاچهارشنبه، 13 مرداد 1395 16:03
    سلام و هزاران سلام بر عزیزان و شعرای گرانقدر... اگر صلاح می دانید برای ماه محرم سایت خوبتان را بروز رسانی فرمایید. قبلاً خیلی صفا می کردیم با سبک ها ناب و دلنشینتون اما....... خدا صحت و سلامتی به شما عطا بفرماید. ممنون از حسن توجه شما بزرگان.
    حسینپنجشنبه، 14 مرداد 1395 13:02
    عزیزان جاودانه ..... خاموشی این سایت تماشایی نیست لطفاً بی پلاک را با پلاک کنید....متشکرم.
    خسرو زیدونديكشنبه، 17 مرداد 1395 13:54
    عرض سلام دارم... لطفاً منهای بحث تلگرام، خود سایت نیز بروز رسانی شود مزه ی دیگری دارد. پس تجدید نظر کنید و هر چه زودتر سایت بی پلاک را ، با پلاک کنید. ممنون.
    مجتبی رحمتیدوشنبه، 18 مرداد 1395 16:25
    شب به خیر ... با عرض سلام و ادب ... اگر ممکن است سایت را بروز رسانی کنید خیلی وقته خبری از تازه های سایت نیست؟!!!!! در ضمن این حقیر از تلگرام استفاده نمی کنم. ممنونم.
    محمد رضاسه شنبه، 19 مرداد 1395 17:19
    سلام بر صداقت و شرافت عزیزان شاعر بی پلاک.... اوّل تشکر بابت نورافشانی چندین ساله ی شما در این سایت و دوم.... لطفا قفل سکوت چند ماهه ی این سایت را با سرود های آقا امام رضا(ع) بشکنید و جلوات سبک هایتان را به ذائقه مردم ایران اسلامی بچشانید.... حقیقتاً تنها راه استفاده از هنر شما برای این حقیر، مراجعه به همین سایت است نه تلگرام.... تفضلی کنید به حق آقا امام جواد(ع)...ممنون و عمرتان بلند و با عزت. انظر الینا یارب.....
    حسینشنبه، 23 مرداد 1395 07:06
    با سلام و عرض تبریک ... منتظر تجدید نظرتان هستم لطفاً سایت را به روز رسانی فرمایید. با تشکر و سپاس و قدردانی از نفس پاک شما شاعران خوب و ارزشمند.
    غلامرضاپنجشنبه، 28 مرداد 1395 13:28
    با عرض سلام و خدا قوت... لطفاً عنایتی بفرمایید تا کسانی که کانال رسمی اشعارتان رو از طریق اینترنت دنبال می کنند بی فیض نمانند. عاقبت به خیر و سربلند باشید انشاءالله. ضمناً پیشنهادهای دوستان رو مطالعه و فکر می کنم جذابیت سایت هیچ وقت کهنه نخواهد شد پس با احترام کامل به محضر شریف همه شاعران این سایت و در صورت امکان سایت رو لحظه به لحظه بروز رسانی و دعای کسانی که شیفته ی این سبک ها هستند رو بدرقه راهتان فرمایید. متشکرم.
    داود حقّیشنبه، 30 مرداد 1395 06:45
    با عرض سلام و احترامات فائقه.... محضر شعرای پاکدل و عزیز این مجموعه.... ضمن تشکر فراوان از زحمات ماندگارتان ، احساس بنده نیز بر این است که موضوع سایت با تلگرام کاملاً متفاوت بوده ، پس در صورت صلاحدید بروز رسانی سایت مشکل خیلی از عزیزان مداح را مرتفع می نماید. خیلی ببخشید و تنها یک پیشنهاد بود و بس. خدا شما را حفظ نماید انشاءالله.
    محمدصادقسه شنبه، 02 شهريور 1395 04:01
    با سلام و احترام از این که لطف فرمودید و سایت خوب بی پلاک رو مجددا صفایی خاص دادید ممنون و سپاسگزارم خدا حافظ همه شما شعرای گرانقد مجموعه شریف و ارزشی بی پلاک ... پلاک عمرتون هزار ساله انشاءالله.
    محمود رضا حسینیپنجشنبه، 04 شهريور 1395 17:34
    با سلام و عرض تشکر بابت بروز رسانی سایت نمونه بی پلاک که واقعاً محشره محشر....