نخستین همایش خانوادگی ذاکران حسینی با عنوان «ستایشگران اهل‌بیت - اهل بیت ستایشگران»

نخستین همایش خانوادگی ذاکران حسینی با عنوان «ستایشگران اهل‌بیت - اهل بیت ستایشگران»

قاسم آریانی دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت (ع) از برگزاری نخستین همایش خانوادگی ذاکران حسینی با عنوان «ستایشگران اهل‌بیت - اهل بیت ستایشگران» با محوریت بررسی نقش زن و خانواده در موفقیت اهداف تبلیغی ذاکران اهل بیت(ع) خبر داد.

وی ابراز داشت: این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در سالن همایش‌های فرهنگسرای گلستان، روز جمعه 17 بهمن‌ماه جاری ساعت 14-16 برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت (ع) عنوان کرد: تا کنون نقش زن در حوزه‌های مختلف اجتماعی واکاوی و تجزیه و تحلیل شده است اما در حوزه تبلیغ و مبلغان دینی از جمله ذاکرین و ستایشگران اهل‌بیت(ع) مورد توجه قرار نگرفته است لذا برگزاری این همایش می‌تواند نقطه عطفی در بیان راه‌های مؤثر برای موفقیت مداحان و مبلغان باشد.

همایش «ستایشگران اهل‌بیت- اهل بیت ستایشگران» به همت مرکز آموزش مداحی مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند.

نظرات شما
[کد امنیتی جدید]
مهدی کلاتهچهارشنبه، 22 بهمن 1393 18:14
اتفاق بسیار مبارکی است.با توجه به دشواریهای مسیر مداحی ،نقش یک زن خوب و با ایمان می تواند کمک به سزایی در راستای موفقیت یک ذاکر حسینی باشد و همچنین بالعکس.در آخر از زحمات و تلاشهای استاد قاسم آریانی کمال تشکر قدر دانی را دارم.